Niebieski primer do rzęs - czy wiesz jak działa na rzęsy? Primer i wiele więcej od topestetic - recenzja



Niebieski podkład do rzęs RevitaLash czy kiedykolwiek o nim słyszałaś? Kiedyś miałam u siebie primer do rzęs w białym kolorze, ale NIEBIEEEESKI?! To jeden z 3 produktów który dostałam do zrecenzowania ze sklepu internetowego z dermokosmetykami topestetic.pl  W paczuszce znalazły się jeszcze:

  • Suplement do włosów Hairvity Dietary Supplement Women - suplement diety do włosów,  
  • HMilk No Stress od O WAY - mleczko odbudowujące wiązania siarczkowe
  • Niebieski podkład do rzęs RevitaLash Volumizin Primer
Produkty testowałam prawie miesiąc (to całkiem niezły kawał czasu by poznać słabe i mocne strony kosmetyków :)) więc ZAPRASZAM NA RECENZJĘ :*





Primer RevitaLash (i jak każdy primer) służy do przygotowania rzęs do aplikacji naszego ulubionego tuszu. I choć podkład do rzęs RevitaLash ma kolor niebieski to po nałożeniu tuszu kolor ten jest niewidoczny :) Zaleca się jego używanie dla osób które mają łamliwe rzęsy - bo świetnie je odżywia i chroni przed łamaniem pod wpływem tuszu. Zauważyłam że faktycznie ładnie odżywia, ale ja częściej używam primerów dla zwiększenia efektu tuszu do rzęs. Primer Revitalash świetnie wydłuża rzęski (szczególnie te najtrudniej dostępne do pomalowania,czyli w kącikach ❤️ ) i wzmacnia kolor tuszu. Tusz dzięki primerowi też lepiej trzyma się na rzęsach przez cały dzień, więc nie ma mowy o rozmazywaniu :) PRIMER JEST JAK PODKŁAD dla twarzy - jeśli chcemy wydłużyć trwałość nakładanego kosmetyku na rzęsy to jest to MUST HAVE :)

Znajdziesz na topestetic.pl ➡️ TU







Jeśli jesteście zawsze na bieżąco z moimi kosmetycznymi wpisami to pewnie pamiętacie, że już kiedyś miałam w rękach Hairvity Dietary Supplement Women - jest to suplement do włosów, który stosuje się przez 30 dni (po 2 kapsułki dziennie). Byłam mega zadowolona z efektów tego suplementu, ale moja ostatnia kuracja klik była dość dawno więc postanowiłam ją powtórzyć :)

Efekt jak zwykle jest powalający, więc wystawiane przeze mnie opinie o Hairvity to dla mnie przyjemność ❤️ Suplement świetnie sprawdza się na wypadanie włosów dzięki biotynie - a to właśnie z tym mam najwięcej problemów w okresach przejściowych wiosna/jesień. Do tego widzę że moje włosy są znacznie odżywione, ładne, lśniące i mniej łamiące się. Czego chcieć więcej? :)) Co prawda marka Halier zaleca co najmniej 3 miesięczną kurację dla uzyskania najlepszego efektu, ale już po miesiącu widać znaczną poprawę dla włosów :)

Znajdziesz na 
 topestetic.pl ➡️ TU




Często farbujesz włosy i boisz się, że Twoje włosy szybko się zniszczą? Lub po prostu masz zniszczone włosy? HMilk No Stress marki O WAY to mleczko do włosów które zostało stworzone by chronić włosy przed uszkodzeniem :) Co prawda nie farbuję włosów, ale robi to moja mama i zarówno ona jak i ja chętnie stosujemy to mleczko. Mama przed farbowaniem i po by uzyskać efekt lśniących włosów, ja używam żeby chronić przed szkodami jakie wyrządza mi prostownica i lokówka :) I tu i tu sprawdza się bardzo dobrze ❤️ SPOSÓB UŻYCIA: należy nałożyć na 2-3 minutki na umyte włosy i spłukać. Ochronno-odżywcze mleczko HMilk stosuję max. raz w tygodniu, bo niestety przy częstszym stosowaniu przetłuszcza mi włosy, buuu :( Ale raz w tyg. jest OK ❤️ Efekt? Mięciutkie w dotyku włosy, które dobrze się rozczesują ❤️ Jednak biodynamiczny hibiskus (jak orientalnie brzmi :D)olej Perilla i olej z daktyli robią swoje :)

Znajdziesz na  topestetic.pl ➡️ TU





1 komentarz :

  1. Cały czas problem ze zniszczonymi włosami. Może właśnie zaproponowane przez Ciebie mleczko mi pomoże, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.