Yellow jacket


Hej Kochani! :* Ta pogoda jest zwariowana! Raz śnieg, raz deszcz i szaro-buro...więc postanowiłam pogodzie nadać trochę koloru dzięki mojej stylizacji w słonecznych odcieniach ❤ Marzy mi się już lato, no co na to poradzę? ;)

Zestaw spodnie + oversize'owa koszula z kwiecistymi haftami mam z Answear.com do tego dobrałam HIT na nadchodzący sezon wiosna-lato, czyli białe botki od Renee.pl ❤ ŻÓŁTA KURTKA (która jest perełką w mojej szafie ❤) znaleziona w sklepie Metisu.com Wygodna, porządnie wykonana - marzenie! *.* Na nosie nie mogło zabraknąć duuuużych okularów przeciwsłonecznych ze sklepy Born86.pl zdobionych kryształkami - po prostu w stylu gwiazdy hihi ;) Całość pięknie zwieńczyła mała torebka Manzana. PODOBA WAM SIĘ? TĘSKNICIE ZA LATEM? :)


Hey! :* This weather is crazy! Once snow, once rain and gray... so I decided to give a bit of color to the weather thanks to my outfit in sunny shades. ❤ I dream of summer, what can I do? ;)

Set of pants + oversize shirt with flowery embroidery I have from Answear.com shop. For this I've chosen HIT for the upcoming spring-summer season - white boots from Renee.pl YELLOW JACKET (which is a gem in my wardrobe ❤) found in the Metisu.com store. com Comfortable, well-made - it's a dream! *.* On the nose could not miss large sunglasses from Born86.pl store. They're decorated with crystals - simply in the style for superstar lol ;) The whole beautifully crowned the small handbag Manzana. DO YOU LIKE THIS? :)

Spodnie i koszula | Pants & shirt: ANSWEAR
Okulary przeciwsłoneczne | Sunglasses: Born86.pl
Botki | Boots: Renee.pl
Zegarek | Watch Tommy HilfigerHorlogeloods
Torebka | Handbag: Manzana
Szal | Scarf: Szaleo.pl
Kurtka | Jacket: Metisu.com












5 komentarzy :

  1. Bardzo fajne zestawienie :). Kurteczka nadaje całości charakteru. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie prezentuje się to połączenie tych spodni z botkami. Zgadzam się stylizacja ma wiosenny charakter. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wygladasz cudownie!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te botki! Na początku nie mogłam się do nich przekonać, ale teraz jak na nie patrzę cieszę się, że moda lubi powracać ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.