Roses


Hej Kochani! :* Narzeczony o mnie dba, dostałam od niego ten przepiękny bukiet róż na Walentynki i po tygodniu nadal się trzymają ❤ To musi być miłość ❤

Już zauważyliście, gdy na ubranie się mam całe 5 minut to wybieram minimalistyczne zestawy jak ten: proste czarne jeansy i do tego bandażowa szara bluzka z wiązaniem pod biustem na kokardkę. Do tego trochę biżuterii i też jest cacy ;) Jak uważacie? :*


| Hi Sweeties! :* My fiance takes care of me, he gave me this beautiful bouquet of roses for Valentine's Day and after a week the roses are still alive! ❤ It must be love ❤Already you've noticed, when I have a full 5 minutes to dress up I usually choose minimalistic sets like this: casual black jeans and pretty gray Puff Sleeve Wrap Sweater from Rosegal with a tie under the bust to bow. I also have some jewelry and it is also nice :) What do you think? :*









3 komentarze :

  1. Uwielbiam minimalistyczne stylizacje:) a jeśli chodzi o kwiaty tu u mnie królują margaretki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teeeż dostałam bukiet róż <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne te róże! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.