Oriental accent on the sweater


Hej Kochani! :* Spójrzcie tylko na mój nowy sweterek! Niby świąteczny, a jednak całoroczny. Takiego właśnie szukałam! ❤ Kolorystyką przywołuje świąteczny nastrój, ale orientalne wzory w słonie i kwiaty zbijają z tropu. Znalazłam go w sklepie Zaful.com Do swetra założyłam metaliczną spódnicę od NA-KD.com  - metaliczny połysk to najbardziej pożądany trend tej zimy. Na nogach oczywiście szpile Renee.pl ❤ By nie było zbyt czarno, całość ożywiłam dzięki torebce Guess, którą znajdziecie w sklepie American Outlet. CO SĄDZICIE? :*


Hey Sweeties! :* Just look at my new sweater! Seemingly festive, but all-year-round. That's what I was looking for! ❤ The color scheme evokes a festive mood, but the oriental patterns in the elephants and flowers are talking something different. I found elephant jaquard knitwear from Rosegal shop. I put on a metallic skirt from NA-KD.com for the sweater - metallic gloss is the most desirable trend this winter. On the legs Renee.pl highheels. ❤ To much black color is boring so I revived the whole thanks to the Guess handbag - you will find in the American Outlet store. WHAT DO YOU THINK? :*


Sweter | Sweater: Rosegal 
Kurtka i spódnica | Jacket and skirt: NA-KD.com
Torebka Guess| Guess handbag: American Outlet
Zegarek | Watch: Henry London
Buty | Shoes: Renee.pl

Kod promocyjny: Na hasło " SANDINA10 " otrzymacie 30% rabatu na zakupy w sklepie online Americanoutlet.pl













5 komentarzy :

  1. Wspaniale wszystko do siebie dobralas :* pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie;) jestem zachwycona Twoją spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz oszałamiająco, ja bym jeszcze zastosowała sukienkę. Kocham tak kobiecy zmysłowy styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw, w którym wyglądasz jak milion dolarów! <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.