Little shopping haul


Tyle się działo pod koniec roku, że zapomniałam Wam pokazać moje NOWE gadżety :D Niedawno przyszła do mnie paczka, a w niej mój mini haul zakupowy ❤ Zamówiłam sobie torebkę kopertówkę, która wygląda jak radio! Idealny dodatek do karnawałowych stylizacji ❤ I coś praktycznego, czyli zestaw 5 par skarpet. Do koloru do wyboru! ;) Nie byłabym sobą gdybym nie zamówiła jeszcze jakiejś drobnostki do mojego pokoju, który ostatnio trochę przemeblowałam. Latem zafiksowałam się na kaktusach, więc jako dodatek do moich prawdziwych (jeszcze ich nie ususzyłam! brawo ja :D) dokupiłam sobie świecącego kaktusa na baterie. PIĘKNY! Co podoba Wam się z tego zestawu najbardziej? :)


 Cały zestaw pochodzi ze sklepu Rosegal.com

All set you'll find ➡ Rosegal.com



Tutaj jak torebka pasuje do karnawałowej stylizacji :)

 Radio shaped crossbody bagRosegal



Set two bars jaquard socksRosegal



3 komentarze :

  1. Ale zajebista kiecka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kopertówka jest świetna i oryginalna ;) Zgadzam się świetne uzupełnienie karnawałowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.