Loki lub fale w 5 minut! Czyli lokówka IRRESISTIBLE ME Moonstone w akcji || Curles and waves in 5 minutes!


Hej! :* Dzisiaj coś nowego, bo Sandina pobawiła się w fryzjerkę. Trochę z marnym skutkiem, ale chciałam Wam pokazać jak różnorodne loki można zrobić przy pomocy jednego urządzenia - Automatic curler Moonstone ze sklepu IrresistibleMe.com Długa nazwa, ale warto ją zapamiętać...

Kilka dni temu pojawiła się na blogu obszerna recenzja tej oto lokówki. Osoby, które nie pamiętają odsyłam TU :) W skrócie byłam nią zachwycona, a teraz chcę Wam pokazać dlaczego :)

Jak wspominałam w Moonstone curler można ustawić zarówno czas jak i temperaturę z jaką lokówka ma potraktować nasze włosy. Ta kombinacja pozwala nam na stworzenie różnych efektów loków na włosach. W zależności od parametrów zrobimy mega duże loki, średnie lub po prostu fale. 

Moje naturalne włosy po umyciu

Na głównym zdjęciu tzn. sklejce 4 zdjęć mam bardziej fale niż loki :) To dlatego, że zrobiłam je z największą temperaturą, ale przy minimalnym czasie. W takich lokach czuję się też najlepiej i chyba mi pasuje ;) Kolejne zdjęcia to już totalna burza i zabawa różnymi temperaturami i czasami. Jak widzicie można wiele wycisnąć z tej lokówki :) Jednego przy tej zabawie możemy być pewne...prawie każde pasmo wychodzi nam bardzo identyczne z poprzednim! Z ręką na sercu polecam, bo teraz już rzadko sięgam po tradycyjną lokówkę. No...chyba że trzeba pokręcić włosy mocno u nasady, bo tutaj ta lokówka ma problem i długie włosy wkręca tak do wysokości ucha, resztę włosów przy głowie ciężko jest polokować, ale mnie to nie przeszkadza, bo nigdy tak wysoko nie lokuję nawet klasyczną lokówką :) 

PO LOKOWANIU :)

JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ LOCZKI za pomocą tej automatycznej lokówki? :) 






3 komentarze :

  1. Wiele pozyttywnych opinii o tym urządzeniu, ale w moim przypadku jakiekolwiek fale czy loki prostują się po 2-3 godzinach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej siostrze na urodziny kupilam coś podobnego i jest mega zadowolona :)
    a teraz przyznaję, że mi takie cudo by się przydalo :) hehe jest male i wszędzie można je ze sobą zabrać :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.