Lakiery hybrydowe do paznokci Victoria Vynn - RECENZJA

Hej! :* Ostatnio miałam możliwość przetestowania lakierów hybrydowych do paznokci marki Victoria Vynn. Szczerze powiedziawszy pierwszy raz spotkałam się z tą marką, a to zapewne dlatego że ich produkty są dedykowane dla profesjonalistów. Częściej spotkamy je w salonach stylizacji paznokci niż w domowym zaciszu :) W każdym bądź razie aplikacja lakierów jak i odżywki okazała się łatwa i przyjemna także dla takiego laika jak ja. Już Wam opowiadam wszystko od początku! Zapraszam na recenzję :*

W moim zestawie do testów znalazłam (patrz zdjęcie wyżej):

▪ Salon Gel Polish TOP
▪ Salon Gel Polish BASE
▪ lakier hybrydowy RÓŻOWY
▪ lakier hybrydowy BIAŁY
▪ oliwka do skórek i paznokci Nail Care z kompleksem olejków
▪ mata 

Lakiery tej marki można utwardzać pod lampą LED, UV lub CCFL. Ja używam w domu lampy UV i pod taką też robiłam paznokietki, które widzicie na zdjęciu. Trzymałam je 120s pod lampą i po tym czasie wszystko ładnie się utwardziło :)




MOJE WRAŻENIA o:

LAKIERACH - jak wspomniałam otrzymałam do testów lakier w kolorze różowym i białym. Chciałam spróbować czegoś nowego, więc połączyłam te dwa kolory i spróbowałam zrobić delikatne przejście. Ciągle się uczę, więc efekt nie wyszedł idealnie ale mnie tam się podoba ;) Co do samych lakierów. Bardzo fajnie się je aplikuje dzięki płaskiemu pędzelkowi. Choć konsystencja lakieru jest dość wodnista to lakier nie spływa na skórki, co bardzo mi się spodobało! <3 Jedyny minus jaki jaki znalazłam to aby osiągnąć idealne krycie lakierem musiałam położyć 4 warstwy. W innym wypadku paznokieć nadal prześwitywałby spod lakieru. Plusem tutaj jest jeszcze fakt, że lakiery dobrze utwardzają się w lampie UV i nie śmierdzi jak tanie lakiery! Czuć, że jest to chemia ale zapach jest bardzo łagodny dla naszego noska :) Cena lakieru to 28zł - znajdziesz TU


BAZIE i TOPIE - tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń! Genialna, przyjemna aplikacja zarówno topu jak i bazy. Lakiery na bazie trzymają idealnie. Mam już 2,5 tygodnia paznokcie na bazie Victoria Vynn i trzymają się idealnie. Zero odprysków, czy odchodzenia całości od paznokcia. Na bazie można też przedłużyć paznokieć na formie. Wypróbowałam czy faktycznie to się uda w tym wypadku i przedłużyłam mój złamany paznokieć na palcu wskazującym. Wystarczyło nadlać paznokieć dwa razy i efekt jest taki jak przedłużania na żelu <3 W dodatku świetnie się ten paznokieć trzyma i całe szczęście nie chce się złamać. Jest moc! <3 Co do TOP'u to jak widzicie na zdjęciu, pięknie lśni. Nadaje paznokciom ładnego, błyszczącego wykończenia. Jestem na TAK <3


JAK CAŁOŚĆ SPRAWUJE SIĘ NA PAZNOKCIACH?

Hybrydy mam na paznokciach już 2,5 tygodnia. Trzymają się wzorowo (Ups. byle nie zapeszę! więc mówię cichutko :D) Nie zauważyłam by utwardzone laiery pękały, odchodziły od paznokcia czy paznokcie łamały się. Nawet ten przedłużony paznokieć jest w idealnym stanie! Top się nie zarysowuje i nie zauważyłam by w jakikolwiek sposób matowiał :) Gdyby lakiery troszkę lepiej kryły, byłyby dla mnie stworzone. Cena jest tutaj dość wysoka, ale moim zdaniem odpowiednia do jakości, a bazą i topem jestem tak zachwycona że zostaną ze mną na pewno na dłużej! <3


Oliwka do skórek 5 OILS COMPLEX Victoria Vynn

Do testów dostałam jeszcze oliwkę do skórek. Tego jeszcze nie miałam w moim domowym zestawie do samodzielnego robienia hybryd, więc bardzo się ucieszyłam! Oliwka jest cudna! Pięknie pachnie i taki też zapach zostawia dość długo na palcach. Ładnie nawilża skórki. Ja mam bardzo suche zwykle i ciężko im zaradzić, a 5 oils complex świetnie dał sobie z nimi radę i skórki są pozostają nawilżone jeszcze przez jakies 3/4 dni <3 





Trzeba przyznać, że gama kolorów, które oferuje marka jest ogromna! Do koloru do wyboru :)



W najlepszych cenach kupisz  >>> TUTAJ


Tam znajdziecie lakiery hybrydowe, ale także żele budujące i wiele innych akcesoriów do stylizacji paznokci :)

SPOTKAŁYŚCIE SIĘ Z TĄ MARKĄ? JAK WRAŻENIA? 

- wpis zawiera linki afiliacyjne, linki reklamowe -

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka lakierów VV i chwalę je sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, zaciekawiły mnie te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierów tej firmy nie miałąm ale za to jeśli chodzi o pielęgnacje paznokci to lepiej mi się sprawdzają semilaci

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.