Focus on gold


Hej! :* Chciałam Wam pokazać tą śliczną sukienkę-perełkę, która ostatnio do mnie przyszła, ale z racji że na zewnątrz zimno zdjęcia zrobione telefonem. Przepraszam za jakość! :( W powiększeniu zdjęcia wyglądają jakby były robione mikrofalówką hahaha. Złota sukienka ze złotymi paskami jest ze sklepu www.loveofqueen.com Wybrałam rozmiar S i czuję, że pasuje na mnie idealnie! Ładnie przylega do ciała i podkreśla kobiece wdzięki <3 Do sukienki dobrałam beżowe szpilki i złotą biżuterię. Podoba Wam się? :*




|| Hi there! :* I've wanted to show you this pretty dress, which came to me recently, but because of the cold outside, shots were taken by phone. I'm sorry for the quality! :( The gold dress with golden stripes is from the online shop www.loveofqueen.com I chose the size S and I feel that it fits me perfectly! I add golden jewllery and beige high heels to it. Do you like this style? :*







8 komentarzy :

  1. Przepięknie- czerwony dywan jej rozłożyć :D
    fantastyczna jest ta sukienka, ale na innej figurze już nie mialaby prawa się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit, I love your dress, xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakość zdjęć nie jest zła, nie przejmuj się! :) Pięknie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest przepiękna! Wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.