Easter time || Wielkanoc SNAPSHOTS


Hej hej! :* I już po świętach...jak ten czas szybko leci! Mam nadzieję, że miło je spędziliście w rodzinnym gronie, a brzydka pogoda za oknem nie popsuła Wam humorów :* Dziś kilka zdjęć z ostatnich 3 dni. Chciałam trochę odpocząć od blogowania i poświęcić więcej czasu najbliższym, więc mam nadzieję że nie macie mi za złe, że nic tu nie było w ostatnich dniach :) Na fotkach to co lubimy najbardziej! Jedzonko, stylizacje i kroszonki :D Pozdrowionka :* 


|| Hey hey! : * And after the Easter... how fast this time flies! I hope you enjoyed your family and the ugly weather outside the window did not spoil your mood :* Today, some photos of the last 3 days. I wanted to take a little break from blogging and spend more time with my close family, so I hope you do not mind me that there was nothing in the last days :) On the pics what we like the most! Food, stylings and eggs :D Greetings :*


Sobotnia stylizacja || Saturday's look



Traditional polish dish for Easter  "ŻUREK" - just try to read it loud :D Good luck! :* 

Moje nowe i zarazem pierwsze okularki do komputera od Kodano.pl Wyglądam w nich tak jak zwykle, czyli mądrze... żartowałam hahaha :D
-------------
My new and first eyeglasses to the computer from KODANO.PL
 I LOOK SMARTER WEARING IT...just kidding :D 


4 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.