Urban style


Hej Kochani! :* Dziś będzie krótko i konkretnie, bo zaraz muszę uciekać na uczelnię, a chciałam Wam umilić dzień kolejną stylizacją, którą sfotografowaliśmy wczoraj z Robertem :* 

Pytałam Was ostatnio co obstawiacie. Czy marynarkę z butiku Naia ubiorę do eleganckiej stylizacji czy casualowej na co dzień. Macie odpowiedź! Jak zawsze łącze style. Połączyłam klasykę z wygodą i tak wyszła elegancka stylizacja w miejskim stylu. Jeśli chodzi o kolory to wiadomo, czerń to klasa sama w sobie, dlatego też w takim kolorze wybrałam komplet - marynarkę i proste spodnie - z butiku Naia.com.pl aby poza wyjściem na miasto nadał się też na większe okazje, np. święta ;) Do tego dobrałam białe superstary + t-shirt, złotą biżuterię, zegarek Cluse oraz fantastyczną torebkę z fikuśnymi naszywkami od Manzana. Znów próbuję Wam trochę udowodnić, że dobrze dobrane dodatki nawet najbardziej "sztywnej" stylizacji nadadzą kontrolowanego luzu :) Podoba Wam się? :*



|| ENG edit soon...















Marynarka i spodnie | Jacket and trousers: Naia.com.pl

Pierścionki | Rings: BLINKSHOP

Torebka | Handbag: 

 Zegarek Cluse | Marble watch CLUSE: www.timeandmore.pl

8 komentarzy :

  1. Bardzo podoba nam się przełamanie klasyki tymi sportowymi bucikami - świetny pomysł :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja a Ty wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przełamałaś elegancje obuwiem :) Idziesz jak burza z tymi stylizacjami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, choć superstary bardziej podobają mi się w klasycznych wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, baaaardzo stylowo!! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.