2017's Summer Fashion Must Have: LACE BODYCON DRESS



Zastanawiałyście się już nad tym co będzie modne  latem 2017?  Jestem pewna, że SUKIENKI Z KORONKI. Jak już pewnie zauważyłyście, sama pokochałam koronkowe ubrania, ale skąd to wiem że będzie hit? Oczywiście wszystkie laseczki z Instagrama ubierają koronkowe sukienki <3 W oko wpadły mi też sukienki w kolorze khaki, muszę taką sobie sprawić <3  Zobaczcie moje propozycje sukienek wraz ze sklepem Rosegal :)  



||  Have you though already over clothes, which will be fashionable in the spring and summer of 2017? I'm sure that LACE BODYCON DRESS is must have! How do I know it? Whole girls from Instagram wear it <3 The next fashion trend I love is khaki midi dress. It's nice to have it the wardrobe too. Let's check my proposals of dresses with the Rosegal website :)



1) White dress CHECK IT➡ HERE
2) Yellow dress➡ HERE
3) Black embroidered dress➡ HERE

4 komentarze :

  1. świetne sukienki wybrałaś;) poklikane;) mogę prosić o to samo pod moim ostatnim wpisem?:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/2017/04/off-shoulder-maxi-dress-from-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, bol ja uwielbiam koronki pod każdą postacią :)
    ta biala jest fantastyczna ajćććć sama dumnie bym nosiła :)

    Udanej majówki kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.