Zwrot za zakupy? To jest możliwe :)


Hej Kochani! Za nami tłusty czwartek, ile daliście rade wciągnąć pączków? Bo ja chyba aż za dużo! :D Te "święto" jest nie tylko symbolem ostatniego tygodnia karnawału i obżarstwa pączkami - przypomina nam też o zbliżających się świętach Wielkanocnych! A święta wiążą się z kupowaniem prezentów - może nie tak dużych i tak okazałych jak na Boże Narodzenie, ale zawsze jakiś drobny upominek kupujemy :) Ja w tym roku chcąc uniknąć kupowania na ostatni moment zaczęłam szukać czegoś dla bliskich już teraz.

Przeszukując internety znalazłam ciekawą oferte na stronie www.refunder.pl , która współpracuje z wieloma znanymi markami - do wyboru mamy aż 545 sklepów - każdy coś znajdzie dla siebie :) Za zakupy zrobione przez wyżej wymienioną stronę dostaniemy zwrot pieniędzy za zakupy - wysokość zwrotu uzależniona jest od danego sklepu i wyliczana jest procentowo.

Dodatkowo dla osób które zarejestrują się z mojego linkaKLIK przy pierwszych zakupach powyżej 50zł otrzymają 25zł zwrotu. Kategorii do wyboru jest bardzo dużo - mnie osobiście najbardziej zaciekawiła kategoria - o dziwo! - odzież i akcesoria - https://www.refunder.pl/sklepy/kategoria/ubrania-i-akcesoria-130 i pół dnia spędziłam na szukaniu brakujących w garderobie rzeczy :D


Jak to się robi? TO PROSTE:
1) Wejdź na stronę www.refunder.pl
2) Wybierz kategorię w której kupiłaś rzecz i chcesz uzyskać zwrot pieniędzy
3) Wybierz sklep w którym kupiłaś
4) I już! :)




Do dzieła Kochani! #zmniejszkoszty razem z #refunder i zaoszczędź dodatkowo kilka złotych robiąc zakupy przez neta :)

3 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.