Światowy Dzień Czekolady w modowym stylu

Wszyscy ją znają i kochają, a jeśli ktoś mówi, że nawet jej nie lubi to znaczy, że...kłamie! O tak! :D Dzisiaj z okazji Światowego Dnia Czekolady, będzie mowa oczywiście o czekoladzie! :) Choć nie o tej tradycyjnej do jedzenia, a o czekoladzie w modzie i urodzie.



Przeszukując wujka Google, nie mogłam uwierzyć jak daleko sięga ludzka wyobraźnia jeśli chodzi o temat czekolady. Myślę, że nie jedno zdjęcie, które za chwile zobaczysz zaskoczy także i Ciebie :) Miłego oglądania i czytania! :*


1.Salon du Chocolat in Paris (dosłownie Salon Czekolady w języku francuskim, częściej jednak możemy spotkać się z luźną nazwą Paris Chocolate Show). Lecz co to takiego? Są to międzynarodowe targi dla międzynarodowego przemysłu czekolady. Impreza ta powstała w 1994r i trwa do dzisiaj. Wcześniej odbywała się także w Nowym Jorku, Tokio i Moskwie,Pekinie czy Szanghaju. Co najważniejsze są tam pokazywane najróżniejsze rzeczy stworzone z czekolady. Od typowych tych do jedzenia: niesamowite a'la czekoladowe lody, praliny, ale zaskoczy Cię to, że podczas Salonu Czekoladowego odbywa się także Czekoladowy Pokaz Mody! Część ubrań naprawdę jest wykonana z czekolady, a niektóre tylko ja imitują. Ale musisz przyznać, że to robi wrażenie! :)








2. Czekoladowe buty - choć wyglądają pięknie, nie ubierzemy ich na codzień. Szkoooooda, albo i nawet dobrze, bo możliwe że po podwieczorku wracałybyśmy do domu z pracy boso :D 



Czekoladowe buty

3. Czekoladowe torebki - są prześliczne <3 Te pierwsze są do schrupania, a pozostałe już do noszenia, ale na ich widok także ślinka cieknie...Która najbardziej przypadła Ci do gustu? :)















4. Chocolate Bar - paletka do makijażu oczu. Na jej punkcie oszalał cały świat. Z resztą patrząc na nią, nie trudno się dziwić dlaczego. W końcu cienie w tej paletce są idealnie dobrane pod względem kolorystycznym, a same opakowanie sprawia, że wszystkie Czekoladoholiczki już uśmiechają się na samą myśl pomalowania się na słodko :D Paletkę (tą oryginalną znajdziecie TU 


5. Czekolada w kosmetykach - wybór w śród kosmetyków z czekoladą jest ogromny. Ale zastanawiałaś się dlaczego ktoś wpadł na to, żeby dodać nutkę czekolady do kremów, peelingów itp? Czy to zwykły marketing i słabość ludzi do tego brązowego smakołyku, czy raczej chodzi też o nasze zdrowie? :) Jak się okazuje, czekoladka w kosmetykach znalazła się nie bez powodu. Po pierwsze, po kremie do rąk z czekoladą nie utyjemy, świetna sprawa,co? :) Po drugie, gdy poczujemy nutkę czekolady w kosmetykach już zaczyna nam szybciej krążyć krew w żyłach, a zatem wzrasta poziom serotoniny we krwi, a jak dobrze wiemy serotonina odpowiada za dobre samopoczucie :) I tutaj jest fenomen tego, dlaczego tak chętnie kupujemy czekoladę nie tylko w tabliczkach ;) Więc jeśli jesteś na diecie i musisz się obejść smakiem, zawsze możesz kupić sobie jakiś kosmetyk z czekoladą i czuć się dzięki temu szczęśliwsza! :*





6. Trochę prywaty - chcę Ci jeszcze pokazać, coś co jest czekoladowe, nie jest związane z modą, ale stoi na mojej półeczce w pokoju i okazuje się, że jest dla mnie od kilku lat baaardzo ważne. Oto ten czekoladowy samochodzik, który widzisz na zdjęciu, nie jest byle jakim samochodzikiem :D Jest to podobizna New Beetle'a. Dostałam tą figurkę od Roberta, ale dlaczego nie zjadłam jej jeszcze? Wyznaczyłam sobie ją jako mój cel: gdy już kupię sobie ten samochód to zjem tą czekoladkę :D Uwierzcie mi! Dla mnie, prawdziwego czekoladoholika, jest to niezwykłe zadanie, żeby nie zjeść samochodziku przy pierwszej lepszej okazji :D  Za to jest to dla mnie świetna motywacja do działania, a kiedyś będzie małą czekoladową nagrodą za wytrwałość ;) 



Mam dla Was jeszcze trochę zabawnych tekstów na temat czekolady i teraz po przeczytaniu posta możecie się najeść czekolady do woli i przy tym mądrzejsi o kilka niepotrzebnych faktów ! :D Trzymajcie się! :*









13 komentarzy :

  1. Ale się zrobiło przyjemnie czekoladowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak jest czekolada gdzieś to od razu świat wydaje się lepszy i przyjemniejszy <3

      Usuń
  2. Super zdjęcia. Aż mi się zachciało zjeść kawałek czekolady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji, że dziś Światowy Dzień Czekolady to obowiązkowo musisz zjeść :D

      Usuń
  3. Oj aż ślnka cieknie na sa widok <3 :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekoladę akceptuję ostatnio jedynie w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety te czekolady, które zazwyczaj wcinamy są niezbyt zdrowe, więc jak już wypadałoby sięgać po ciemną :) Ale też nie każdy lubi ;) Więc w tym wypadku fajnie jest ją zastąpić kosmetykami :D Miłego dnia :*

      Usuń
  5. Ooo nie wiedziałam, że byc Dzien Czekolady! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, pomimo wszystko ja tam wolę czekoladę jednak jeść ;)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam o takim dniu :) Lubię czekoladę i różne rzeczy w jej smaku, ale chyba bardziej od czekolady wolę wanilię :) Jednak jak taka tabliczka, leży samotnie na półce, trudno się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.