Grey bomber jacket



Hej! Z racji, że ostatnio na termometrach zagościły temperatury powyżej 25°C (ok, to był jeden dzień, teraz znów dał się w znaki kwiecień plecień :( ) postanowiłam po raz pierwszy w tym roku wskoczyć w krótki czarny top, za którym stęskniłam się od lata.

Nie chciałam Was przy tym onieśmielić moim zacnym kaloryferkiem na brzuchu po zimie, ale obiecuję, że następnym razem się poprawię, haha :D Do tego odkurzyłam o dużo za długo leżące w szafie czerwone trampki. Jednak myślę, że najbardziej zainteresowała Was szaro-czarna kurteczka bomberka. Zamówiłam ją na www.CNdirect.com i nie spodziwałam się, że będzie taka zarąbista! Nie umiem tego ładniej wyrazić słowami, haha :D Gdy otworzyłam paczkę skakałam z radości! Trochę, się na nią naczekałam, bo akurat, gdy miałam ją zamówić to okazało się, że mój rozmiar został wyprzedany, ale po tygodniu w sklepie uzupełnili zapasy i doczekałam się swojej bomberki <3 Choć paczka znów szła z Chin to przyszła dość szybko, bo w mniej niż 20 dni. Chwała Chińczykom, że za każdym razem są coraz szybsi :D Po krótce: kurteczka jest świetnie wykonana, ma dość gruby materiał, co z resztą widać na zdjęciach, jest meeega cieplutka <3 Rękawy są wykonane z gładkiego dresu, z resztą bardzo modnego w tym sezonie (ostatnio z takiego materiału były ramoneski w Cropp'ie, a kosztowały 100zł, a nie dałabym za nie tyle w życiu! ) I tutaj właśnie warto przejść do ceny, bo dałam za bomberkę tylko 7,19$ <3 Do całości dodałam mały akcent w postaci full cap'a z moim życiowym motto, hihi ;) Miłego oglądania zdjęć! :*


| Hi babes! Recently we had in Poland more than 25 Celsius Degrees on thermometers (ok, it was one day, now we had strange weather: one day is sunny, one day is rain... :( ) and because of it I wore  my black top for first time in this year. I missed summer clothes ;) To this look I added red trainers. But I'm sure you're more interested in this amazing grey bomber jacket, which is from www.CNdirect.com. When I got the parcel I was so happy! Moreover I got it within less than 20 days <3 And the best thing ever, I paid for this bomber jacket only 7,19$! It costed dirty cheap, but the quality of this product is awesome: fabric is thick and seams are well. The thing which made this look is also my full cap. On this cap is written motto of my life of course :D Enjoy photos :*
















Top: C&A

Trampki | Shoes: Tesco
Białe spodnie | White trousers: New Yorker
Full cap: C&A
Bomberka | Bomber jacket:   (Stylish Ladies Women Casual Contrast color O-neck Long Sleeve Outerwear Jacket Coat)



Zegarek | Watch:

43 komentarze :

  1. coś do takich chińskich i tanich ciuchów przekonać się nie mogę. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przed zakupem zwrócić uwagę na pewne rzeczy, np. nie kupować zupełnie tanich ubrań np. za 2$ bo to zazwyczaj zupełny chłam ;) Ale takie powyżej 3$ to już jest super :) Na dodatek, tak jak w normalnym sklepie trzeba na oko zobaczyć co się opłaca kupić, a co będzie rozsądniej kupić w jakiejś sieciówce w centrum handlowym :) Miłego dnia :*

      Usuń
  2. Świetna, ciekawa i dopracowana styloweczka. A brzuszek masz bardzo ładny. Ja wiosną uwielbiam trampki , więc mi się bardzo podoba! Dziękuję za miły komentarz u mnie😃Ja obserwuje już od dawna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa <3 Co do brzuszka, to ostatnio nad nim pracuję, jak będą efekty to się pochwalę :D Ale powolutku, powolutku... :)

      Usuń
  3. Świetna jest ta kurteczka! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a brzuszek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze wiesz jak mnie pocieszyć z tym brzucholem :* Jednak postanowiłam nad nim popracować i zobaczymy jakie będą efekty :D Trzymaj się Kochana i dzięki za odwiedziny tutaj! :* :*

      Usuń
  4. Bomberka nie w moim stylu, jakoś nie kręcą mnie one :) Ale za to stylizacja bardzo ciekawa :) Kochana link kliknięty :)
    Mogłabyś kliknąć też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiaaadomo, każdy lubi coś innego :) Gdyby nie różne gusta to wszyscy wyglądalibyśmy tak samo, a to raczej nie byłoby fajne :D Miłego wieczoru! :*

      Usuń
  5. Bomberka prezentuje się na Tobie okazale. Ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :* Jest mi ogromnie miło usłyszeć takie komplementy od Ciebie :) Weszłam na sklep, który masz w linku i rzeczy w nim są genialne <3 Fajnie, że pokazujecie, że patriotyzm można wyrażać w różny sposób, nawet w modzie <3 Miłego wieczoru! :*

      Usuń
  6. Tobie to chyba pasuje, każda stylizacja. Jak zawsze super! :) Sportowo i wygodnie, ale jednocześnie bardzo kobieco :) Pozdrowionka! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się z Tobą jest zarąbista ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ;D Z pewnością jeszcze nie raz tutaj wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 Staram się tak prowadzić bloga, by osoby które tu trafią chciały tutaj jeszcze wrócić :* Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  9. Ta bomberka jest świetna i jakościowo też wygląda nieźle:) Na pewno na Tobie wygląda dużo piękniej niż na stronie sklepu:) super czapka, ostatnio mam chrapkę na taką:) poza tym masz piękny płaski brzuszek:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj taką czapę! One zawsze dodają ciutkę nonszalancji każdej stylizacji ;) Miłego dnia :*

      Usuń
    2. Miałam ochotę kupić sobie tą kurtkę, ale nie ma już ani S ani M:( dziękuje za odwiedziny Kochana i również Cie obserwuje:*

      Usuń
    3. Tutaj mam akurat rozmiar M ;) Też się na ten rozmiar naczekałam, bo dość szybko się wyprzedał ;) Ale po jakimś tygodniu z powrotem się pojawił na stronie sklepu <3 Miłego dnia :*

      Usuń
  10. Świetna stylizacja :) masz mega wyczucie stylu :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :)
    Zgadzam się z Tobą, że kurteczka jest zarąbista! :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. P.S. Obserwuję, miło mi będzie jeśli zrobisz to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu chyba u Ciebie pierwszy raz, ale od razu przypadl mi do gustu Twoj styl- jest taki moj, widzę w nim siebie- jest łobuziarrrsko, nonszalancko, charakternie, abslutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Kochana nie przejmuj się, gdybym ja pokazala swoj "kaloryfer" to by bylo dopiero.... :P hahahahaha

    milego dnia :)
    Daria

    z miłą chęcią dolączam do grona obserwatorow i na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, nawet nie wiesz jak się cieszę z takiego miłego komentarza <3 Tym bardziej widząc, że poświęciłaś na jego napisanie naprawdę sporo czasu, fajnie, że są jeszcze tacy ludzie na świecie :* Miłej soboty! :*

      Usuń
    2. Bo ja należę do osob, które nie tylko lubią oglądać zdjęcia, ale rownież lubię poczytać i włączać się w dyskusję :)

      Odpowiedzialam na Twoj komentarz u siebie pod postem :)

      miłego i czekam na nowości :) :*

      Usuń
    3. Ogromnie się z tego cieszę! :* Szczególnie z tego, że w dobie wszechobecnego internetu ludzie są jeszcze w stanie się w coś zaangażować :* Miłego dnia! :*

      Usuń
    4. Powiem Ci, że ja mam tu kilka takich osob, z ktorymi bardzo się zżyłam, pomimo tego, że nigdy nie mialysmy okazji się poznać osobiście :) hehehe
      to taki masz maly światek - ale taki fajny <3

      Usuń
  14. oj jaka fajny ten jacket:D i top pod nim też, a jakie sweet różyczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, trampki <3 cudna kurteczko bluzka (nie wiem jak to nazwać ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.