Sposób na ładne i gęste brwi oraz ich szybszy porost.

sposób na gęste brwi olejek rycynowy


Dzisiaj mam dla Was post z serii jak być piękna domowym sposobem :) Jak wiemy od kilku sezonów bycie naturalnym jest pożądane i właśnie dlatego stworzyłam dla Was ten wpis. Poznaj jak olejek rycynowy i jego ukryte właściwości pomagające zagęścić brwi.

Zapewne nie jedna z Was padła ofiarą kosmetyczki, która źle wyregulowała brwi i te stały się cieniutkimi kreskami. Inna dramatyczna historia: po prostu same przesadziłyśmy z nadmiernym wyrywaniem. Wtedy wpadamy w panikę i stajemy na głowie, żeby wyrwane włoski jak najszybciej odrosły, bo nie lubimy domalowywać sobie brwi (po pierwsze to dość pracochłonne, po drugie efekt jest mimo wszystko sztuczny). Są i wśród nas kobietki, które naturalnie mają jaśniutkie brwi i chcą je w domowy sposób delikatnie przyciemnić nie wydając przy tym fortuny na specjalnie dedykowane do tego kosmetyki.

Chcąc mieć ładne, gęste i NATURALNE brwi sięgamy szybciutko po dość tani i niezawodny kosmetyk: OLEJEK RYCYNOWY - aktualnie możecie go kupić nawet bez wychodzenia z domu w aptece online. Tak, tak to ten sam olejek na rozwolnienie :D Wiem o czym myślisz, bez obaw! Jeśli nie masz zamiaru go pić nic Ci nie będzie ;) Ten magiczny olejek działa także odżywczo na zniszczone włosy i paznokcie. Jednak aby zobaczyć pierwsze efekty musisz być cierpliwa oraz konsekwentna. 

Zdaję sobie sprawę, że możesz nie mieć czasu aby regularnie dbać o brwi. W takiej sytuacji zastanów się nad szybszym rozwiązaniem - odżywce do brwi EleverBrow (sprawdź tutaj) która dzięki mieszance dobrych jakościowo składników działa szybko i stymulująco na brwi - dużo szybciej niż przy olejku. 
Nie ukrywam, że gdy mam już dość zabawy z olejkiem, który jest tani ale czasem uciążliwy ze względu na pozostawiający na skórze tłusty filtr to sięgam właśnie po ten kosmetyk. Zawsze mam go gdzieś na dnie kosmetyczki w razie jakiejś wpadki przy regulacji brwi ;) Pierwsze efekty i znaczne zagęszczenie włosków jest widoczne po około 6 dniach stosowania (włoski mają po kilka mm, są krótkimi punkcikami na skórze). 

odżywka do brwi Eleverbrow
Tak wygląda odżywka Eleverbrow w oryginalnym opakowaniu




Olejek rycynowy znajdziecie również w aptekach online lub ceneo, na przykład TUTAJ

Kiedy olejek zaczyna działać?


Zapewne dla każdego to indywidualna sprawa, ale z własnego doświadczenia wiem, że o dziwo! już po dwóch-trzech dniach widać pierwsze odrosty! Cienkie włoski. Olejek idealnie sprawdza się na odżywienie zarówno brwi jak i rzęs. Dodatkowo hamuje ich wypadanie. Już po kilku dniach możemy się przestać martwić, że do końca życia będziemy mieć nierówne brwi, bo nigdy nam nie odrosną. Jeśli same włoski po kliku dniach nie zaczną się pojawiać, to jestem pewna że troszkę się przyciemnią, co da efekt gęstości. Przecież komfort psychiczny jest najważniejszy! Dla osiągnięcia najlepszego rezultatu polecam stosować olejek codziennie i pozostawić na skórze przez godzinę lub dwie.


Jaka jest zaleta olejku rycynowego?


To pewne, że CENA. Cena nie powinna przekroczyć 6 złotych w aptece, co jest dużym plusem ;)


Jak aplikujemy?


Jeśli masz puste pudełeczko po tuszu do rzęs to wlej tam trochę olejku. Ułatwi to aplikację, dzięki szczoteczce. Jeśli nie masz nic takiego pod ręką, bez problemu możesz to zrobić palcem ;)




Przed aplikacją najlepiej zepnij włosy, ponieważ olejek jest bardzo tłusty. Sama aplikuję go zazwyczaj wieczorem, gdy mam już czas tylko dla siebie (niestety po aplikacji twarz się błyszczy). Zmyć go wystarczy zwykłym mydłem lub płynem do demakijażu.





Ps. Wybaczcie mi mój wygląd, ale nie chcę Was oszukiwać. Przecież do takich upiększeń nie stosujemy makijażu. Chciałam aby tutorial był jak najbardziej wiarygodny ;) Odwieczne prawo dżungli mówi, że aby być pięknym najpierw trzeba pocierpieć :D


Od jednego z moich czytelników dowiedziałam się także, że olejek dobrze działa na powstające ZAKOLA :) Dziękuję za info :*


Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam :) 


35 komentarzy :

  1. Brawo! Lubię czytać Twoje posty :) Szkoda, że nie publikujesz codziennie. Olejek rycynowy sprawdza się też genialnie przy zakolach ;) Oczywiście cudów nie zdziała, ale poprawę mogę obiecać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś czyta mojego bloga także spoza świata blogowiczek :) Dobra rada, dopiszę ją do postu :*

      Usuń
  2. Ja też używam ostatnio olejek rycynowy, ale jeszcze nie zauważyłam efektów.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie u każdego działa, np. u mnie efekt zerowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak jestes ladna wiec nie musisz sie upiekszac olej rycynowy jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie, przeczytałam, że dobry na odrost brwi i ich zagęszczenie jest Atrederm, czy któraś z Was próbowała tego? Cena jest wielkim minusem, koszt to ok. 30zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :* Szczerze mówiąc nie słyszałam o takim produkcie, ponieważ mimo wszystko wolę naturalne sposoby, a ten naprawdę jest dobry i mało kosztuje (przynajmniej w moim wypadku bardzo pomógł) :) Jeśli jednak byś kupiła Atrederm i by pomógł to napisz do mnie, jestem ciekawa czy działa równie dobrze jak olejek rycynowy :) No a cena faktycznie dość wysoka :( Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Po jakim czasie zmyć olejek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj trzymam ok. 15-20 min :) Ale im dłużej tym lepiej :) Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  7. Jutro grzeję po olejek :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! W końcu uporządkuję swoje brwi 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję za miłe słowa! :) Miłego dnia życzę :*

      Usuń
  9. Olejek trzeba podgrzewac w jakis sposob ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie trzeba :) Głównie ważna jest tutaj regularność w aplikowaniu :) Ja zazwyczaj, gdy wyrwałam sobie za dużo brwi i chciałam, żeby włoski odrosły to stosowałam każdego dnia wieczorem przez 2 tygodnie :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. witam, wszystko ładnie napisane ale olejek rycynowy chyba nie każdemu pomaga przynajmniej w moim przypadku było tak że stosowałam przez miesiąc codziennie wieczorem pozostawiając na brwiach przez całą noc i niestety żadnego efektu ani meszek nie urósł :-( . Teraz od około tygodnia stosuje odżywkę serum z firmy Eveline do brwi i rzęs No i zobaczymy bo na razie efektu też żadnego. koszt tej odżywki to około 8 do 12 zł zależy w którym w sklepie. Jak to nie pomoże to już nie wiem czy te drogie też w ogóle w pomogą na jakikolwiek z porów z moich brwi. Pozdrawiam Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Masz rację, w moim wypadku pomógł i życzyłabym tego jak największej ilości dziewczyn, ale wiadomo każda z nas ma inny organizm, inną skórę i tak jak różne kosmetyki, różnie na nas działają to to samo dotyczy się i tych naturalnych sposobów :) Jednak jeśli ktoś tutaj trafia to zazwyczja najpierw chce zobaczyć, czy najtańszy sposób zadziała, a dopiero później szuka innych pomocników w sklepach z odżywkami do rzęs i brwi. Ostatnio dostałam do przetestowania odżywkę Revive Lashes i pojawi się tutaj recenzja, ale sama jestem ciekawa czy odżywka którą kupiłaś Ci pomoże :) Napisz jeśli zadziała :) Mam nadzieję, że mimo wszystko osiągniesz efekt jaki chcesz :* Też pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Witam ja stosuje olejek już od trzech tygodni i widać pierwsze efekty z których jestem zadowolona :) oby tak dalej :) Wcześniej stosowałam aktywne serum do rzęs i brwi z labiotica na dzień i krem na noc ale efekty zerowe więc polecam próbować olejek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niezmiernie się cieszę, że pomogło :) Mam nadzieję, że niedługo osiągniesz zamierzony efekt, bo mi właśnie taki naturalny i tani sposób pomógł :) Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do podzielenia się opinią, po zakończeniu całej kuracji :* Miłego dnia :*

      Usuń
  12. Hej Gerls. Ja tez mam bzika na punkcie brwi. Skubie, zapuszczam, skubie, zapuszczam itp itd. W ostatnim czasie odkryto u mnie chorobe czego konsekwencja sa min wypadajace brwi. Zalamka. I tak jakis czas temu wpadlam na pomysl ze bede sobie wsmarowywać w moje łyse brwi krem do paznokci z avonu bo skoro pomaga na skórki i paznokcie (bo pomaga!) to czemu na brwi nie spróbować. I powiem szczerze ze daje to niezłego kopa moim brwiom. Jest efekt i to szybki. Szybko wyrastaja nowe wloski. Polecam jak by co dla zdesperowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Szczerze mówiąc w życiu bym na taki sposób nie wpadła, ale skoro działa to coś w tym musi być :) Fajneee! :D

      Usuń
    2. Mogę zapytać o ten krem? Zaciekawiłaś mnie tym sposobem? 😊

      Usuń
  13. Prosze o odpowiedź!!!
    Czy można olejek zostawiać na brwiach na całą noc? Czy koniecznie trzeba go zmyć po godzinie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek spokojnie można zostawić dłużej :) Podałam przykładowy czas, ale sama też trzymałam go zawsze dłużej, czasem kilka godzin :) Jednak sam olejek jest dość lepki i może w nocy wetrzeć się w poduszkę, więc jeśli nie musisz w jakiś dzień wychodzić z domu to lepiej go nałożyć rano i chodzić z nim przez cały dzień :) Pozdrowienia ślę :*

      Usuń
  14. witam, a czy używanie olejku nie wpływa źle na brwi po makijazu permanentnym? Mozna stosowac, nie wybarwią sie?

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :* Niestety niewiele mogę powiedzieć w tym temacie, bo olejek stosuję na moje naturalne brwi :( Pozdrawiam! :*

      Usuń
  15. Czy tylko u mnie nie widać żadnych efektów na brwiach nawet po miesiącu stosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz stosować jeszcze dłużej, ale jeśli po tym czasie nic nie będzie się dziać to prawdopodobnie na Ciebie ten sposób nie zadziała. Wiadomo to wszystko zależy od indywidualnych uwarunkować organizmu jak włoski zareagują na kurację olejkiem rycynowym :(

      Usuń
  16. Ciekawa jestem czy moje mizerne brwi i rzęsy osiągna oczekiwany efekt.Brwi zaczęłam tydzień temu,rzęsy dzisiaj.Do rzęs wystarczy wymyć tylko szczoteczkę po tuszu ,w płynie do mycia naczyń i zanurzyć w olejku.Po użyciu opłukać w ciepłej wodzie z ludwikiem i następnie czystą wodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, mnie to pomogło z równie dobrym efektem jak niejedna odżywka z drogerii :) Jednak potrzeba do tego czasu i cierpliwości :) Powodzenia :)

      Usuń
  17. Mialam kiedys takie piękne brwi jak ty. Niestety jak chodzilam do liceum, to takie grube brwi byly obciachowe i wszystkie koleżanki smialy sie, ze mam krzaki zamiast brwi. Wowczas panowala moda na cienkie kreski ala Pamela Anderson i wyskubalam te moje piękne brwi i potem wpadlam w bledne kolo, bo choc chciałam je zapuścić to denerowal mnie każdy odrastajacy włosek. Nie wiem czy po tylu latach depilacji brwi moga jeszcze w pelni odrosnac. Olejek rycynowy niestety mnie podraznil.Moze jakas odzywka da rade.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoja droga ciekawe czy wcierka na porost wlosow dałaby rade na porost brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Można malować brwi normalnie po zastosowaniu olejku

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.